15-3-2017 Dag 3 Week 2 De Schatgraver

Vandaag komt Suzanne en geef ik een DC les.

We gaan eerst in de kring en dan buitenspelen. Erna snacken en heel even spelen en werken.

Klasina gaat alle kinderen langs die ze nog niet had welkom geheten. “Welke dag is het vandaag?’ En er is nog een belangrijke dag, wat is er aan de hand? STEM DAG!” Ze legde uit wat er dan gebeurd en wie nu de baas is. “Ik ga morgen vragen wie er is meegeweest met zijn papa of mama. Het bijbel verhaal gaat over Jezus en zijn discipelen in de synagoge. Klasina vouwde een blad op als boekrol om uit te leggen hoe vroeger uit de bijbel werd gelezen. Na het bijbel verhaal gaan we liederen zingen. Niene wilde opwekking 733 zingen, een volwassenen lied. Senna riep hard “Nee, die duurt zo lang!”

Tijdens het buiten spelen riepen de kinderen “Juf, juf kijk eens” Ze bedoelde mij!!!! Lotta had mathe’s auto in de prullebak gegooid. Hoe kwam ze erbij?!

De DC les ging super goed. Ik ging een verhaal vertellen van Koning Midas en een gouden vinger. De kinderen gaven vet goeie antwoorden en deden super goed mee. Het gesprek met Suzanne ging ook goed, ik had goeie feedback van Klasina. Ze zei ook dat ik goed aanpakte waar nodig en goed contact met de kids had. Ik mag van Suzanne en Klasina meer dingen gaan doen zoals een speellokaalles, muziek geven of gewoon een hele ochtend doen!

Leave a Reply

